Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.PAPIEROWYSAD.PL

§1 Postanowienia Ogólne

1.1. Niniejszy regulamin reguluje zasady korzystania ze Sklepu Internetowego prowadzonego pod adresem www.papierowysad.pl,
1.2. Sklep internetowy, działający pod adresem www.papierowysad.pl, (zwany dalej: Sklep internetowy
Papierowy Sad), jest prowadzony przez Pracownia Pomysłów, Agencja Wydawniczo-Marketingowa, ul. Jana Pawła II 17, 39-120 Sędziszów Młp., NIP: 8181497616, REGON: 180197655. (zwaną dalej Pracownia Pomysłów).
1.3. Dane teleadresowe przedsiębiorcy, umożliwiające Kupującemu kontakt ze Sprzedawcą:
1) adres pocztowy: ul. Jana Pawła II 17, 39-120 Sędziszów Małopolski
2) numer telefonu i/lub faksu: tel.: 503 40 68 68;
3) adres poczty elektronicznej: sklep@papierowysad.pl
1.4. Regulamin sklepu internetowego Papierowy Sad umieszczony jest nieprzerwanie na
stronie internetowej www.papierowysad.pl w sposob umożliwiający Klientom jego
pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści. Regulamin jest rownież udostępniany
Klientom przed zawarciem umowy.

§ 2 Definicje

Pojęcia, ktorymi posługuje się niniejszy regulamin oznaczają:
2.1. Konsument – jest nią osoba fizyczna w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego,
2.2. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – jest nią osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczegolności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisow o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
2.3. Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, ktorej ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
2.4. Usługodawca/Sprzedawca – Papierowy Sad prowadzony przez Pracownię Pomysłów Agencję Wydawniczo-Marketingową, ul. Jana Pawła II 17, 39-120 Sędziszów Młp.
2.5. Sklep internetowy – sklep internetowy prowadzony pod adresem www.papierowysad.pl przez Pracownię Pomysłów Agencję Wydawniczo-Marketingową
2.6. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 Kwietnia 1964r. (Dz.U.2020.1740),
2.7. Towary oraz Usługi – wszelkie usługi świadczone oraz towary będące przedmiotem umowy sprzedaży między sprzedawcą a kupującym,
2.8. Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U.2020.344),
2.9. Klient/Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, ktorej przepisy szczegolne przyznają zdolność prawną, ktora dokonuje lub planuje dokonać Zamowienia w ramach Sklepu Internetowego z wykorzystaniem drogi elektronicznej, w tym rownież Konsumenta, Przedsiębiorcę na prawach konsumenta oraz Przedsiębiorcę,
2.10. Zamowienie – oświadczenie woli Klienta, w ktorym to Klient akceptuje ofertę sprzedaży Sprzedawcy, ktora zawiera w szczegolności cenę, rodzaj, ilość Towarow lub Usług w ramach umorzy sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego.
2.11. Ustawa o prawach konsumenta - ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta (Dz.U.2020.287).

§ 3 Zasady korzystania ze sklepu internetowego

3.1. Ceny wszystkich oferowanych przez Sklep towarow i usług są cenami brutto (zawierają podatek VAT) oraz są wyrażone w złotych polskich. Odstępstwa od zasady waluty polskiej są wyraźnie zaznaczone.
3.2. Ceny widniejące na stronie internetowej sklepu www.papierowysad.pl, jak rownież opisy towarow i usług stanowią jedynie informację handlową, a nie ofertę w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Charakter wiążący – na potrzeby zawarcia konkretnej umowy – zyskują one dopiero z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamowienia do realizacji przez Sprzedającego.
3.3. Sprzedawca używa w Sklepie internetowym www.papierowysad.pl kodow rabatowych upoważniających do zakupow towarow z rabatem zamieszczonym na kuponie. Kody rabatowe nie podlegają zamianie na rownowartość pieniężną.
3.4. Do złożenia zamowienia w sklepie internetowym www.papierowysad.pl konieczna jest akceptacja niniejszego Regulaminu.
3.5. Do skutecznego złożenia zamowienia w Sklepie internetowym www.papierowysad.pl konieczne jest posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu umożliwiające przeglądanie stron internetowych, a także klawiatura lub inne urządzenie umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych. Zaleca się korzystanie z najnowszych wersji przeglądarek internetowych: Firefox, Chrome, Internet Explorer, Microsoft Edge, Opera, Safari dla systemu OS X, itd.
3.6. Strona Sklepu internetowego korzysta z technologii Responsive Web Design (RWD), ktora dopasowuje treść strony do urządzenia na ktorym jest ona wyświetlana. Strona Sklepu jest przygotowana do wyświetlenia zarowno na komputerach stacjonarnych jak i również urządzeniach mobilnych.
3.7. Strona Sklepu internetowego www.papierowysad.pl posiada certyfikat SSL – bezpieczny protokół szyfrowania komunikacji.

§ 4 Warunki zawierania umowy sprzedaży

4.1. Zamowienia w sklepie internetowym www.papierowysad.pl można dokonywać poprzez wypełnienie odpowiednich formularzy dostępnych na stronach sklepu.
4.2. Klient podczas składania zamowienia jest zobowiązany do podania prawidłowych danych osobowych: imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, adresu e-mail oraz telefonu komorkowego.
4.3. Po otrzymaniu zamowienia, Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie informuje o przyjęciu Zamowienia do realizacji. Potwierdzenie zamowienie odbywa się poprzez przesłanie przez Sprzedającego do Klienta odpowiedniej wiadomości mailowej na adres podany w formularzu zamowienia. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamowienia do realizacji przez Sprzedającego, umowa uważana jest za zawartą.
4.4. Udostępnienie oraz utrwalenie treści umowy sprzedaży następuje poprzez udostępnienie
niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego, przesłanie stosownej informacji na adres mailowy Klienta podany przy składaniu zamowienia, o ktorym mowa w §4 pkt. 4.2.
4.5. Dokonywanie Zamowień w Sklepie internetowym www.papierowysad.pl jest możliwe 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku.

§ 5 Sposób płatności i termin płatności

5.1. W sklepie www.papierowysad.pl istnieje możliwość płatności w jeden z następujących
 posobow:
- przelew na konto bankowe Sprzedawcy,
- płatność gotowką lub kartą przy odbiorze osobistym.
- za pośrednictwem usług płatniczych dostawcow zewnętrznych.
5.2. Po złożeniu zamowienia, Klient otrzymuje drogą poczty elektronicznej (e-mail) numer rachunku bankowego, na ktory należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym sklepu www.papierowysad.pl zamowienie jest przekazywane do realizacji.
5.3. Sklep internetowy www.papierowysad.pl umożliwia realizację płatności za pomocą systemu ratalnego oraz leasingowego Comperia + Siemens SimplyLeasy. Szczegołowe informacje o podmiotach realizujących przedmiotową usługę dostępne są na stronie www.papierowysad.pl
5.4. Sklep internetowy www.papierowysad.pl umożliwia wpłatę należności za pośrednictwem
 astępujących zewnętrznych serwisow płatności elektronicznych takich jak:
-Tpay.com
-Paypal

5.5. Klient jest obowiązany do dokonania płatności za pomocą jednego z wyżej wymienionych sposobow w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
5.6. W przypadku wyboru płatności gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym Klient zobowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze zamówienia.

§ 6 Dostawa

6.1. Zamowione towary są dostarczane wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i odbywa się pod adresem wskazanym przez Klienta w formularzu zamowienia.
6.2. Czas wysyłki towarow jest oznaczony na stronach Sklepu internetowych www.papierowysad.pl Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby dostawa towaru nastąpiła w czasie podanym w karcie produktu w sklepie internetowym. W przypadku niemożliwości dostawy towaru w wyżej wymienionym czasie, Kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.
6.3. Dostawa zamowionych Towarow odbywa się za pośrednictwem:
- DHL Parcel
- Kurier InPost
- InPost Paczkomaty
6.4. W momencie przekazania towaru firmie kurierskiej Kupujący jest powiadamiany o tym fakcie poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres podany w zamowieniu.
6.5. Klient może rownież odebrać zamowiony towar osobiście w siedzibie firmy Pracownia Pomysłów. W przypadku odbioru osobistego kupujący nie ponosi kosztow dowozu towaru.
6.6. Koszty dostarczenia Towaru, ktore oprocz ceny za Towar ponosi Klient, są podawane na stronie internetowej Sklepu przy składaniu Zamowienia.
6.7. W momencie przyjęcia towaru Klient zobowiązany jest potwierdzić jego odbior. Od tej pory towar staje się własnością Klienta.

§ 7 Odstąpienie do umowy

7.1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny przy zakupie produktów prefabrykowanych (np. koperty). Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Pracownia Pomysłów, ul. Jana Pawła II 17, 39-120 Sędziszów Młp., e-mail: sklep@papierowysad.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe (załącznik nr 2). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
7.2.Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta, Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (w odniesieniu do umów ujętych w art. 38 ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta)
7.3. Zawierając umowę Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta potwierdza, iż zapoznał się z treścią niniejszego regulaminu.

§ 8 Reklamacje

8.1. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest zgłoszenie reklamacji na adres reklamacje@papierowysad.pl lub wypełnienie formularza reklmacyjnego w zakładce "Reklamacje"
8.2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać dokładny opis stwierdzonej niezgodności oraz zakres żądania reklamacyjnego.
8.3. Ostateczny termin zgłoszenia reklamacji upływa w 14 dniu roboczym od momentu otrzymania przesyłki przez Klienta.
8.4. Sklep internetowy Papierowy Sad zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 7 dni roboczych od momentu jej zgłoszenia. Wyjątek stanowią reklamacje zgłoszone w dni wolne od pracy. W takim przypadku będą one rozpatrywane w czasie nie dłuższym niż 7 dni roboczych licząc od kolejnego dnia roboczego następującego po dniu wolnym. Powyższe terminy są nieprzekraczalne dla udzielenia odpowiedzi będącej podstawą do dalszego postępowania reklamacyjnego. W celu zakończenia postępowania reklamacyjnego możliwa jest sytuacja, w której Klient zostanie poproszony o odesłanie części bądź całości nakładu zrealizowanego zamówienia. W przypadku gdy zgłoszenie reklamacyjne będzie wymagało dostarczenia dodatkowej dokumentacji lub wyjaśnień ze strony Klienta, Sklep internetowy
Papierowy Sad jest zobowiązana skierować korespondencję e-mailową wskazując elementy wymagające uzupełnienia, a Klient jest zobowiązany przesłać je w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania e-maila. Po tym czasie postępowanie reklamacyjne zostaje zakończone a reklamacja uznana za oddaloną.
8.5. Reklamacje przyjmowane są w dni robocze do godziny 16.00. Te, które wpłyną w danym dniu po tej godzinie, będą uznawane za złożone w kolejnym dniu roboczym.
8.6. Różnice kolorystyczne. Ze względu na różnice technologiczne, wynikające ze sposobu wyświetlania kolorów przez większość monitorów a technologią druku (w której wykorzystywana jest przestrzeń barwna CMYK) porównywanie kolorystyki wydruku z kolorystyką prezentowaną na monitorze jest niepoprawne technologicznie. Brak zgodności kolorów wydruku z obrazem ekranowym nie może być więc powodem do zgłoszenia reklamacji.
8.7. Sklep internetowy Papierowy Sad dokłada wszelkich starań, aby w jak największym stopniu wiernie odwzorować kolory zawarte w projektach dostarczonych przez Klienta. Ze względu na to, iż w procesie druku wykorzystywanych jest wiele maszyn drukujących, pomiędzy którymi istnieją różnice w odwzorowaniu niektórych kolorów, to przy druku tego samego projektu na różnych maszynach mogą wystąpić nieznaczne różnice kolorystyczne. Taka sytuacja może zaistnieć przy wznawianiu projektu do druku. Różnice te nie mogą być podstawą do reklamacji Produktów dostarczonych przez Sklep internetowy Papierowy Sad.
8.8. Bigowanie, falcowanie. Za nieprawidłowo wykonany złam uznaje się taki, który powoduje zagniecenia papieru, jego zmarszczenia itp., uniemożliwiające poprawne odczytanie treści lub ilustracji. Przy gramaturach powyżej 170 g, dostrzega się zjawisko pękania papieru w miejscu łamania, szczególnie widoczne w miejscach silnie pokrytych farbą drukarską. W celu ograniczenia tego niepożądanego zjawiska, Sklep internetowy Papierowy Sad stosuje bigowanie przed procesem falcowania. Sklep internetowy Papierowy Sad dopuszcza możliwość rezygnacji z bigowania dla gramatury 170 g, jeśli wyżej wymienione zjawisko nie występuje. W zależności od surowca i grafiki, bigowanie nie zapewnia jednak pełnego zabezpieczenia przed efektem pękania. Spowodowane to jest graniczną wytrzymałością surowca i wada taka nie jest traktowana jako błąd Sklep internetowy Papierowy Sad.
8.9. Z uwagi na specyfikację maszyn produkcyjnych oraz procesu druku dopuszczalne są następujące odchylenia:
a) przy cięciu arkusza na pojedyncze użytki: tolerancja do 2 mm,
b) przy falcowaniu i bigowaniu (odchylenie złamu od nominalnej linii jego usytuowania) – tolerancja do 1,5 mm,
c) przy pasowaniu kolorów kolejno po sobie nadrukowywanych: tolerancja do 0,1 mm,
d) przy złoceniu bezmatrycowym odchylenia nadruku i złocenia – tolerancja 2 mm
8.10. Sklep internetowy Papierowy Sad ocenia zasadność Reklamacji na podstawie próbek zarchiwizowanych przez Dział Kontroli Jakości. W przypadku rozpatrywania niejednoznacznych reklamacji Sklep internetowy Papierowy Sad może zażądać od Klienta zwrotu całości lub części nakładu. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie - koszt przesłania zwrotu ponosi Sklep internetowy Papierowy Sad.
8.11. Reklamacje związane z jakością przesyłek kurierskich zostaną rozpatrzone na podstawie protokołu szkody sporządzonego wspólnie z kurierem przy odbiorze przesyłki. Brak protokołu szkody może stanowić podstawę do odmowy uwzględnienia reklamacji przez Sklep internetowy Papierowy Sad.
8.12. Maksymalny poziom rekompensaty za reklamowane zlecenie nie może przekroczyć 100% jego wartości.
8.13. Materiały wykorzystane we wzorniku papierów www.papierowysad.pl są przykładowymi i mogą różnić się od tych, które stosowane są w druku Zamówień składanych w Sklepie. Różnica jest wynikiem stosowania materiałów pochodzących od różnych producentów i mieści się w granicach tolerancji gramatur papierów ogólnie przyjętej w poligrafii.
8.14. Sklep internetowy Papierowy Sad ponosi odpowiedzialność wyłącznie za własne działania i zaniechania. Sklep internetowy Papierowy Sad nie ponosi odpowiedzialności za skutki działań lub zaniechań osób trzecich, w szczególności za opóźnienia w przekazywaniu środków przez instytucje finansowe oraz przewoźników, przez których realizowana będzie dostawa produktów do Klienta. mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i Konsumentami.

§ 9 Zasady publikowania opinii

9.1. Każdy kupujący/klient może publikować opinie o towarze/usłudze w odpowiednim miejscu na stronie internetowej Sklepu. Opinia powinna być napisana językiem polskim z zachowaniem zasad poprawniej polszczyzny.
9.2. Opinie są subiektywnymi wypowiedziami Klientow. Sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść.
9.3. Kupujący/klient oświadcza, że jego wypowiedź nie narusza obowiązujących przepisow prawa, ani praw osob trzecich. Ponosi on pełną odpowiedzialność za wypowiedzi umieszczone przez niego w Sklepie Internetowym www.papierowysad.pl.
9.4. Nadesłana opinia podlega weryfikacji przez sprzedawcę pod względem sprawdzenia czy opinia ta nie zawiera treści o charakterze zakazanym tj. w szczegolności gdy opinia narusza obowiązujące przepisy, zawiera treści zakazane, reklamowe, dane osobowe, narusza prawa autorskie itd.

§ 10 Dane osobowe

10.1. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
10.2. Zasady ochrony danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności sklepu internetowego Papierowy Sad, dostępnego na stronie www.papierowysad.pl.

§ 11 Postanowienia końcowe

11.1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania z ważnych przyczyn zmian w niniejszym Regulaminie. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w odpowiednim terminie wskazanym przez Sprzedawcę, nie krotszym jednak niż 7 dni.
11.2. Zmieniony Regulamin wiąże Kupującego/Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest został on prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia.
11.3. Zgodnie z art. 8 ust. 3 pkt 2 lit. b ustawy z 18.7.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną podmiot korzystający ze strony sklepu internetowego zobowiązany jest do nieumieszczania na tej stronie treści o charakterze bezprawnym.
11.4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mieć będą odpowiednie przepisy Kodeku cywilnego oraz ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta.
11.5. Niniejszy Regulamin jest dostępny pod adresem internetowym www.papierowysad.pl.
11.6. Umowy ze sprzedawcą zawierane są w języku polskim.
11.7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 15.02.2022.

 

Załącznik nr 1 do Regulaminu WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO
Załacznik nr 2 do Regulaminu WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Formularz Reklamacji Towarów
  •  
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl